Pytanie przyszłej pielęgniarki

Coś Cię nurtuje?
Masz jakieś pytanie?
Chciałbyś o czymś porozmawiać?
Pisz, pytaj- zawsze ktoś odpowie.
javes
PostyCOLON 347
RejestracjaCOLON 26 lis 2007, 20:11

Pytanie przyszłej pielęgniarki

Postautor: javes » 05 gru 2007, 15:43

Witam. Jestem studentką pielęgniarstwa. Niedawno na zajęciach dotyczących stomii, pan magister zadał nam pytanie czy piekarz może wrócić do pracy po zabiegu wyłonienia stomii, jeśli nie to dlaczego. Nie chcial nam powiedzieć jak powinna brzmieć odpowiedź na to pytanie. Bardzo nas to zaintrygowało, dlatego pozwoliłam sobie spytać o to Państwa. Jeżeli ktoś z Państwa mógłby mi udzielić odpowiedzi na to pytanie byłabym bardzo wdzięczna.

javes
PostyCOLON 347
RejestracjaCOLON 26 lis 2007, 20:11

Re: Pytanie przyszłej pielęgniarki

Postautor: javes » 05 gru 2007, 15:45

Do Pielęgniarki

Zaintrygowało mnie to pytanie postawione na zajęciach przez pana magistra. Jestem stomikiem od 11 lat i z mojego punktu widzenia nie widzę przeszkód, aby piekarz, który ma wyłonioną stomię mógł pracował przy wypieku chleba czy bułek. Stomia to przecież nie jakaś choroba zakaźna, tylko stan pochorobowy. Przy utrzymaniu codziennej higieny jaką każdy stomik przestrzega, można pływać, kąpać się i być piekarzem. Jestem ciekaw co powie Wam pan mgr.

Pielęgniarka
PostyCOLON 1
RejestracjaCOLON 04 gru 2007, 18:40

Re: Pytanie przyszłej pielęgniarki

Postautor: Pielęgniarka » 15 gru 2007, 20:00

Witam,